Wystąpili 2015

GOŚCIE SPECJALNI

Ansgar Schlautmann

Dyrektor, Arthur D. Little Management Consultants
Go-to-market- and Portfolio-Strategy for Telcos & Digital Enterprises (IoT, Digital transformation)
- Innovation in TIME - Business & Operational model development
- Sales & Service strategies (Customer experience Management, Creating customer journeys)
- B2B / B2C service development for Cloud, Big Data, Outsourcing, Media & Over The Top (OTT)
- Ecosystem / Partner lifecycle Management development
- Network Economics (Fixed & Mobile, Software Defined Networks)
- Industry experience in High-Tech / Communication, E-Business / Technology and Automotive, Energy
- Global footprint (Europe, MENA, Asia, US)
Alessandro Bassi

Internet of Things and Future Internet Strategy Expert, Alessandro Bassi Consulting
Since more than a decade, proven ability to take strategic decisions binding advanced research and education topics with industrial products. Led and managed teams distributed over different locations, delivering innovative products on time and under budget.

Working on the strategic development of a coherent Internet of Things vision since 2008, and leading European efforts in the area; coordinator of the biggest EU co-funded project on IoT, comprising 19 core partners and hundreds stakeholders.

Deep experience in Big Data and Cloud storage technologies.
Nadine Allen

VP & Head of Customer Unit Industry & Society - Region Western Central Europe, Ericsson
Odpowiada za nowy dział Ericssona „Industry & Society” w Europie Zachodniej i Centralnej Skupiony na ogniskowaniu różnych inicjatyw związanych z rozwojem biznesu w dziedzinach innych niż tradycyjny obszar działalności firmy Ericsson – czyli rynku telekomunikacyjnym. Jako szefowa działu konsumenckiego odpowiada za wszystkie aspekty rozwoju należącego do niej biznesu.

Wcześniej pracowała na różnych stanowiskach menedżerskich, w obszarze strategii, marketingu, Sprzedaży. W Ericssonie od 2006 r., gdzie odpowiadała za relacje z operatorami w Wielkiej Brytanii.

PRELEGENCI

Łukasz Bromirski

Dyrektor Sprzedaży ds. Klientów Strategicznych.

Jest związany z Cisco od 2005 roku. Karierę w firmie rozpoczynał jako inżynier wspierający Partnerów Cisco (Channel System Engineer), następnie pełnił funkcję Dyrektora Technicznego Działu Wsparcia Partnerów oraz Operatorów Telekomunikacyjnych oraz Dyrektora Technicznego Cisco Systems Polska. Od lutego 2014 roku zajmuje stanowisko Dyrektora Sprzedaży ds. Klientów Strategicznych.

Łukasz Bromirski jest związany z branżą ICT od 1997 roku. Przed dołączeniem do Cisco Systems Poland przez trzy lata pracował w firmie Tech Data Polska jako konsultant wspierający projekty oparte o szerokie portfolio rozwiązań sieciowych, przez ponad dwa i pół roku w Dziale Telekomunikacji firmy Agora S.A., oraz przez dwa lata jako programista i administrator sieci w firmie PPW Protechnika Systemy S.A.

Prowadzi z ramienia Cisco współpracę z czołowymi uczelniami wyższymi w Polsce, pomagając promować edukację w obszarze nowych technologii w ramach Akademii Cisco. Kieruje klubem CCIE Polska - płaszczyzną wymiany poglądów na tematy technologiczne, dotyczące takich zagadnień jak np. rozwój sieci szerokopasmowej. Współtwórca konferencji PLNOG, zrzeszającej operatorów telekomunikacyjnych z Polski.
Łukasz Dec

Redaktor prowadzący TELKO.in
Łukasz Dec jest redaktorem prowadzącym serwis branżowy TELKO.in. Od ośmiu lat zawodowo związany z branżą nowoczesnych technologii. Na początku w miesięczniku oraz e-serwisie Internet Standard wydawnictwa IDG Poland, z którym przeżył pierwsze wzloty i upadki polskiej branży internetowej. Potem w szeregu innych tytułów branżowych i ogólnoinformacyjnych. Od 2004 r. w dziale ekonomicznym Rzeczpospolitej, gdzie był twórcą serwisu rpkom. W kontraście z zawodowymi zainteresowaniami absolwent wydziału historycznego Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizacja: historia wojskowości.
Wojciech Dworakowski

Ekspert d.s. bezpieczeństwa IT w SecuRing / OWASP Poland Chapter Leader
Konsultant bezpieczeństwa IT z kilkunastoletnim doświadczeniem. Wspólnik w firmie SecuRing, od 10 lat zajmującej się doradztwem w zakresie bezpieczeństwa IT. Kierował wieloma projektami z zakresu audytu, oceny i testowania bezpieczeństwa systemów informatycznych i aplikacji, między innymi dla wiodących firm z sektora finansowego i wielu instytucji publicznych. Prelegent na licznych konferencjach poświęconych problemom bezpieczeństwa IT. Posiada tytuł „Audytora wiodącego systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji”.
Od 2011 pełni funkcję lidera polskiego oddziału fundacji OWASP (Open Web Application Security Project).
Mariusz Gaca

Wiceprezes Zarządu Orange Polska
Absolwent Akademii Techniczno-Rolniczej w Bydgoszczy oraz Uniwersytetu Warszawskiego, posiada również dyplomy MBA University of Illinois at Urbana Champaign oraz AMP z INSEAD. W Orange Polska (dawniej Grupa TP) od 2001 roku, najpierw jako Dyrektor Pionu Multimediów odpowiedzialny za rozwój oferty dostępu do Internetu dla rynku klientów indywidualnych, następnie od 2005 roku odpowiedzialny za rynek biznesowy Grupy TP. Od 2009 roku pełnił funkcję Dyrektora Wykonawczego Grupy TP odpowiedzialnego za sprzedaż i obsługę klienta oraz Prezesa Zarządu PTK Centertel, którą pełnił do połączenia PTK Centertel z TP S.A. Od listopada 2013 roku jest odpowiedzialny za Rynek Biznesowy Orange Polska. Od 2011 r. Wiceprezydent Pracodawców RP oraz Przewodniczący Polskiej Sekcji BIAC przy OECD.
Lukasz Ciechanowski

M2M & Cloud Computing Practice Leader, IMPAQ
Ostatnie 8 lat uczestniczył w dużych komercyjnych projektach z sektora Telco w różnych rolach (od developera, do eksperta technicznego/architekta). Biznesowo od kilku lat związany z aktywnościami w zakresie platform M2M i Mobile Voip. Aktualnie M2M & Cloud Computing Practice Leader w firmie IMPAQ.
Przemysław Gamdzyk

prezes Evention sp. z o.o.
Meeting Designer oraz prezes w spółce Evention. Przez lata dziennikarz i redaktor specjalizujący się w obszarze tematycznym ICT w perspektywie biznesowej, technologicznej, organizacyjnej i ludzkiej. Był redaktorem Computerworld. Współpracował z Polityką i Rzeczpospolitą. Później zajął się rozwojem biznesu. Zawsze za podstawową wartość i fundament swojej działalności traktował tworzenie efektywnych obszarów porozumienia w biznesie – wyrażonych w piśmie, w świecie Internetu czy w formie fizycznych spotkań. Zrealizował w sumie kilkaset projektów wydawniczych i eventowych.

W ciągu kilku lat budował biznes konferencyjny IDG Business Media, był także dyrektorem programów dla kadry kierowniczej w wydawnictwie IDG Poland. Członek Rady Fundacji „Instytut Mikromakro” – ThinkTanku, którego był współzałożycielem. Aktualnie Prezes spółki wyspecjalizowanej w organizacji skutecznych wydarzeń biznesowych. Łącznie blisko 20 letnie doświadczenie w działalności w obszarze mediów rynku teleinformatycznego. Łączy ścisłe wykształcenie i umysł analityczny z szerokim obszarem zainteresowań i wiedzy oraz głębokim szacunkiem dla humanistyki. Absolwent Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego – uczeń prof. Władysława Turskiego. Ukończył studia podyplomowe „Komunikacja społeczna” organizowane przez Instytut Badań Literackich PAN i Fundację Upowszechniania Nauk. Uczestniczył w szeregu szkoleń i warsztatów, doskonalących kompetencje menedżerskie, umiejętności prowadzenia projektów i sztukę wystąpień publicznych czy wykorzystania narzędzi komunikacji elektronicznej i interaktywnych przekazów marketingowych.
Andrzej Gontarz

Wiceprezes Fundacji Instytut Mikromakro
W latach 90. kierował Ośrodkiem Informacji i Dokumentacji Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski w Warszawie pełniąc jednocześnie funkcję pełnomocnika dyrektora ds. informatyzacji. Współtwórca pierwszych polskich serwisów internetowych i baz danych poświęconych kulturze, autor analiz na temat polityki kulturalnej samorządów lokalnych w Polsce. W latach 2004-2006 wykładał w Instytucie Społecznej Psychologii Informatyki i Komunikacji Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Od 2007 r. wykłada w Studium Podyplomowym „Społeczeństwo Informacyjne” na Uniwersytecie Jagiellońskim. Współautor książki „Zarządzanie problemami i projektami w nowoczesnej organizacji” (2006). Współautor scenariuszy rozwojowych Polski w ramach Narodowego Programu Foresight „Polska 2020” – Technologie informacyjne i komunikacyjne (2008). Od roku 2000 do 2013 dziennikarz tygodnika „Computerworld”. Z wykształcenia kulturoznawca. Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Elżbieta Gostomska

m2ocity Francja, Biuro Rozwoju

Posiada wieloletnie doświadczenie w branży telekomunikacyjnej. Pracowała w firmie TDF w badaniach, przy budowie sieci GSM dla operatorow francuskich, oraz w projektach rozwoju biznesu we Francji i w Europie. Brała udział w tworzeniu PTK Centertel jak i w rozwoju Polskich Sieci Nadawczych.
W m2ocity byla odpowiedzialana za budowę i utrzymanie sieci regionu zachodniego Francji oraz wdrażanie nowych zastosowań w dziedzinie Smart Water.

Ukończyła Wydział Inżynierii Srodowiska Politechniki Gdańskiej oraz École Nationale Supérieure de l'Electronique et de ses Applications. Posiada tez dyplom Mastera Zrównowazonego Rozwoju Uniwersytetu Dauphine.
Grzegorz Hunicz

Dyrektor Wydziału Informatyki i Telekomunikacji w Urzędzie Miasta Lublin
Od 15 lat związany z rynkiem teleinformatycznym. Zaangażowany w rozległe projekty integracyjne dla podmiotów komercyjnych oraz instytucji publicznych. Wcześniej związany z rynkiem telekomunikacyjnym oraz ISP. Specjalista z zakresu audytu systemów informatycznych oraz zarządzania projektami.

Lider wielu projektów teleinformatycznych, architekt systemów bezpieczeństwa, szef komitetu sterującego Lubelskiej Biblioteki Wirtualnej. Absolwent Politechniki Śląskiej w Gliwicach, ukończone liczne studia podyplomowe i szkolenia, związany ze środowiskiem naukowym jako doradca oraz wykładowca. Pomysłodawca oraz szef miejskiej szerokopasmowej sieci szkieletowej w Lublinie.
Edyta Kocyk

Współzałożycielka i Prezes Zarządu SiDLY
Firma z branży telemedycyna i innowacyjne technologie. Propagatorka zastosowania idei IoT w telemedycynie. Posiada kilkuletnie doświadczenie zawodowe w obszarze informatyzacji. Doktorantka Szkoły Głównej Handlowej, absolwentka Wydz. Cybernetyki Wojskowej Akademii Technicznej, Uniwersytetu Warszawskiego oraz European Academy of Diplomacy.

Za dotychczasowe osiągnięcia zawodowe i naukowe otrzymała ok. 30 nagród na arenie ogólnopolskiej i międzynarodowej, oraz tytuł Kobiety w Nowych Technologiach 2014 r. Firma, którą kieruje uzyskała tytuł jednej z 10 najlepszych firm ogólnopolskiego ekosystemu Polski Przedsiębiorczej. Swoją pasją łączy świat nauki, biznesu i nowych technologii. Produkt SiDLY inicjuje rozwój Telemedycyny 2020, opartej na idei Internet of Things i stanowi narzędzie nowoczesnej opieki telemedycznej.
Łukasz Kosuniak

Szef zespołu Enterprise Marketing w Samsung Electronics Polska.

Odpowiedzialny za stworzenie i realizację całościowej strategii komunikacyjnej na rynku biznesowym dla Samsung Electronics Polska. Od 12 lat w branży IT – karierę rozpoczynał w Microsoft, gdzie zajmował się rozwojem kanału partnerskiego oraz marketingiem do klienta biznesowego.

W Samsung odpowiadał min. za pierwsze w Europie wdrożenie systemu marketing automation – Oracle Eloqua oraz wprowadzenie marki Samsung Business skierowanej do klienta korporacyjnego. Entuzjasta nowych technologii, które mają realne zastosowanie w biznesie, prelegent i autor branżowych artykułów z zakresu marketingu i nowoczesnych technologii dla firm.
Bartosz Lewandowski

Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe
Od ukończenia studiów związany z Poznańskim Centrum Superkomputerowo-Sieciowym (PCSS). Obszarem jego zawodowych zainteresowań są zaawansowane usługi sieciowe, systemy portalowe, oraz technologie, usługi i aplikacje z tzw. obszaru otoczenia człowieka, w tym dedykowane użytkownikom mobilnym. Jest liderem technicznym projektu związanego z Miejskim Informatorem Multimedialnym - oficjalną stroną internetową miasta Poznania, gdzie z powodzeniem wdrażane są rozwiązania elektronicznej obsługi mieszkańców.
Piotr Markowski

Partner Lokalny, McKinsey

Lider Działu Big Data i Zaawansowanej Analityki Danych w Europie Wschodniej, Afryce i na Bliskim Wschodzie. Ekspert w obszarze transformacji komercyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem ustalania cen, budowania strategii lojalności klientów oraz stymulowania sprzedaży. Wcześniej pracował w firmach Polkomtel i MTS, m.in. na stanowiskach dyrektorskich w obszarze ustalania cen i CRM. Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył programy w zakresie zarządzania i marketingu na Harvard Business School, Duke University, Wharton, INSEAD oraz IMD w Lozannie.
Robert Masiąg

Pełnomocnik zarządu ds. wdrożenia sieci inteligentnej, Energa Operator
studiował elektrotechnikę na Wydziale Elektrycznym Politechniki Lubelskiej. Studia ukończył ze specjalnościami: przetwarzanie i użytkowanie energii elektrycznej oraz inżynierskie zastosowania informatyki. Po zakończeniu studiów podjął pracę w dużej firmie telekomunikacyjnej, gdzie zajmował się zarządzaniem infrastrukturą telekomunikacyjną oraz informatyczną. Kierował zespołami specjalistów, realizując duże i złożone projekty informatyczne. Największy z nich to opracowanie koncepcji budowy i wdrożenia centralnego systemu kolekcji danych obsługującego rekordy bilingowe pochodzące od ponad dziesięciu milionów klientów.

W ostatnich latach odpowiadał za jednoczesny rozwój kilkunastu systemów informatycznych w obszarach kolekcji danych bilingowych oraz rozliczeń międzyoperatorskich. Obecnie w firmie ENERGA-OPERATOR S.A. pełni funkcję pełnomocnika zarządu ds. wdrożenia sieci inteligentnej, między innymi kieruje pracami związanymi z realizacją prac projektowych wdrożenia system AMI, który będzie stanowił bazę do budowy Smart Grid.
Igor Matejov

Członek Zarządu, dyrektor ds. Rynku Biznesowego, T-Mobile Polska
Marcin Mizgalski

International Sales Manager, Telecommunications Industry, IMPAQ Group

Od kilkunastu lat związany z sektorem telekomunikacji i dostarczaniem innowacyjnych projektów, wykraczających poza standardowe trendy rynkowe. Ukierunkowany na aktywowanie nowych źródeł przychodów operatora i dostawcy / Vendora telekomunikacyjnego jak również szeroko pojętej optymalizacji działalności operacyjnej na rzecz danej organizacji.

Zaangażowany jest zarówno w regionalne przedsięwzięcia globalnych grup telekomunikacyjnych obejmujących swoim zasięgiem projektowym kilka krajów (głównie o zasięgu europejskim), jak również lokalne inicjatywy wymagające dogłębnej analizy studium przypadku w kontekście konkretnego operatora narodowego.

Realizuje swoje zainteresowania sprzedażowe pracując zarówno po stronie operatorów (Netia, B2B market) jak również po stronie dostawców technologii IT (Comarch, Oracle, obecnie IMPAQ Group).
Jacek Niewęgłowski

Członek Zarządu, dyrektor ds. Strategii, Play (P4)
Ma ponad 14-letnie doświadczenie w branży telekomunikacyjnej. Prowadził m.in. projekty badawczo-rozwojowe w obszarze multimedialnych usług mobilnych w Nokia Oy w Finlandii, a także reprezentował tę firmę przed organami regulacyjnymi. Pracował również w Polskiej Telefonii Cyfrowej, gdzie był odpowiedzialny za rozbudowę sieci oraz na kierowniczych stanowiskach w Elektrimie Telekomunikacja. Współautor ponad 20 publikacji i patentów w obszarze technologii multimedialnych. Obecnie członek zarządu ds. strategii w P4. Doktor Tampere University of Technology w Finlandii, posiada też dyplom MBA London Business School.
Konrad Owsiński

Head of Commercial, Proxy, Dyrektor Pionu Ubezpieczeń Biznesowych, Prokurent, LINK4 TU S.A.
W LINK4 odpowiedzialny za pion ubezpieczeń dla biznesu oraz relacje z brokerami.

Posiada wieloletnie doświadczenie w branży ubezpieczeniowej. Pracował w takich firmach jak: Gothaer, Compensa, Generali, Gerling. Karierę zaczynał w sektorze bankowym, w PKO BP. W firmach ubezpieczeniowych pełnił funkcje menedżerskie, gdzie odpowiadał za ubezpieczenia korporacyjne. Ma także zdany egzamin brokera ubezpieczeniowego i doświadczenie w kierowaniu polskim oddziałem międzynarodowej firmy brokerskiej.

Ukończył Politechnikę Radomską oraz Wyższą Szkołę Ubezpieczeń i Bankowości. W Szkole Głównej Handlowej uczęszczał do Studium Doktoranckiego Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych.
Tomasz Pactwa

Dyrektor Biura Pomocy i Projektów Społecznych Urzędu m.st. Warszawa.

Od kilku lat aktywnie działa na rzecz kreowania innowacyjnych projektów. Wspiera integrację systemu poprzez koordynowanie projektów łączących sektor publiczny i pozarządowy. Jest współtwórcą i pomysłodawcą koncepcji E-opieka oraz „Virtualna Warszawa” – systemu umożliwiającego między innymi osobom z dysfunkcją wzroku poruszanie się po mieście, która została uznana za jedną z najbardziej innowacyjnych w Europie przez amerykańską fundację Bloomberg Philanthropies w ramach konkursu Mayors Challenge.
Anna Sikorska

Regionalny dyrektor sprzedaży - Utilities Sector, Sygnity

Od ponad 10 lat związana z rynkiem IT w Polsce. Pracowała m.in. w itWORKS, gdzie jako Menadżer Sprzedaży, a później jako Product Menadżer rozwijała ofertę produktową i usługową bazującą na wykorzystaniu Cloud Computing. Dla Sygnity S.A. pracuje od 2012 roku zajmując się w pierwszych latach rozwiązaniami dla Klientów z sektora wodociągowego oraz ciepłowniczego. Od 2015 roku jako Dyrektor Obszaru Sprzedaży Smart City odpowiada za rozwój oferty związanej z obszarem inteligentnych miast.

Do Jej zainteresowań zawodowych należą: technologia Cloud Computing, Big Data, wysokopoziomowe usługi dla Administracji Publicznej oraz sektora Utilities.

Absolwentka kierunku Informatyka Stosowana w Inżynierii Środowiska na Politechnice Krakowskiej.
Tadeusz Szkudlarz

Pełnomocnik Prezydenta ds. infrastruktury telekomunikacyjnej, Urząd Miasta Poznania

Absolwent Wydz. Elektrycznego Politechniki Poznańskiej i Wydz. Elektroniki Politechniki Wrocławskiej. Od 1995 r. związany zawodowo z branżą telekomunikacyjną. Odegrał istotną rolę w transformacji rynku telekomunikacyjnego aktywnie uczestnicząc w budowie nowoczesnych sieci telekomunikacyjnych i organizacji struktur niezależnego operatora telekomunikacyjnego Netia, gdzie pełnił funkcję dyrektora regionu zachodniego. Od r. 1999 związany z Alcatel Polska, gdzie jako dyrektor projektów zarządzał dużymi projektami teleinformatycznymi, min. budową tranzytowej sieci teletransmisyjnej oraz budową systemu zarządzania ruchem telekomunikacyjnym w sieci TP S.A. Od października 2006 r. pracuje w Urzędzie Miasta Poznania, w randze pełnomocnika prezydenta ds. infrastruktury telekomunikacyjnej. Uczestniczył w przygotowaniu i realizacji szeregu projektów teleinformatycznych, jak budowa światłowodowych połączeń teletransmisyjnych miejskich jednostek organizacyjnych, projekt Bezprzewodowy Poznań oraz projektów Poznańska Elektroniczna Karta Aglomeracyjna i ITS Poznań.
Marek Stawiński

Enterprise Architecture as a Service (EAaaS) B.V
Sławomir Świder

Główny Specjalista w Biurze Urzędu m.st. Rzeszowa.

Sławomir Świder - wieloletni pracownik Biura Obsługi Informatycznej
i Telekomunikacyjnej  Urzędu Miasta Rzeszowa, absolwent Politechniki Rzeszowskiej na kierunku informatycznym  oraz Politechniki Wrocławskiej w zakresie telekomunikacji. Jest autorem koncepcji Miejskiej Sieci Teleinformatycznej, opartej na systemach szerokopasmowej, radiowej transmisji danych, takich jak: LMDS, WiMAX, LTE, WiFi oraz radioliniowych. Koncepcja ta stała się podstawą do wdrażania wielu nowatorskich, opartych na technologiach bezprzewodowych, projektów teleinformatycznych w Rzeszowie w tym:
- wieloetapowego projektu ResMAN - w ramach którego  161 jednostek organizacyjnych administracji publicznej uzyskało dostęp do bezpiecznego IntraNetu, telefonii VoIP oraz wewnętrznych systemów zarządzania miastem i e-usług. Dodatkowo – bezpłatny, tzw.

Internet socjalny został udostępniony mieszkańcom w otoczeniu tych jednostek poprzez zainstalowanie na nich kilkuset  punktów dostępu do Internetu - hotspotów Wi-Fi. Dzięki temu Rzeszów jest pierwszym miastem w Polsce, które na całym swym terenie i okolicach zapewnia bezpłatny Internet. Wdrożone ostatnio e-usługi umożliwiają w sposób kompleksowy zarzadzanie edukacją, w tym przeprowadzanie naborów do szkół i przedszkoli, korzystanie z elektronicznych dzienników uczniowskich, elektronicznych arkuszy organizacyjnych,  planowanie budżetu i prowadznie e-rachunkowości oraz e-sekretariatów w placówkach oświatowych;
- projektu RIST - Rzeszowskiego Inteligentnego Systemu Transportu Publicznego, w ramach którego  sieć bezprzewodowa służy jako platforma wymiany danych pomiędzy systemem   obszarowego sterowania sygnalizacją świetlną, systemem informacji pasażerskiej na przystankach, systemem elektronicznego biletu. Pozwala też na sterowanie ulicznymi znakami zmiennej treści, automatami do doładowywania biletów, informacją pogodową.

Sieć umożliwia ciągły dostęp do autobusów komunikacji miejskiej w ruchu, zbieranie danych o pracy instalacji wewnątrz autobusów (steruje pracą ich autokomputerów), monitorowanie napełnienia pasażerami, przekazywanie informacji z autobusów do systemu sygnalizacji świetlnej dla upłynnienia przejazdów komunikacji publicznej na skrzyżowaniach (tzw. zielona fala);
- systemu miejskiego monitoringu cyfrowego, obejmującego ponad 100 obrotowych kamer HD oraz kilkaset kamer stacjonarnych, zainstalowanych na rozlokowanych na terenie całego miasta przystankach oraz  w  autobusach.
Radosław Tadajewski

OORT
Marek Trznadel

p.o. dyrektora Wydziału ds. Zarządzania Projektami Urzędu Miasta Łodzi

Poprzednio w Łódzkiej Agencji Rozwoju Regionalnego, jako Dyrektor Projektów Strategicznych oraz ponad 10 lat w Netii S.A., m.in. na stanowiskach Dyrektora Departamentu Rozwoju Produktów i Dyrektora Wparcia Biznesowego. Rozpoczynał karierę zawodową w PAN w Łodzi, odbył staże naukowe m.in. w Instytucie Maxa Plancka (Moguncja, Niemcy), w Grupie Montedison (Novara, Włochy) oraz staż menedżerski w Izbie Przemysłowo--Handlowej w Lyonie. W latach 1997-2001 ekspert amerykańskich firm doradczych Development Alternatives Inc. i Chemonics Inc. w zakresie wdrażania projektów informatycznych dla polskiego samorządu terytorialnego oraz dla Ministerstwa Finansów, później ekspert Ministerstwa Finansów.
Marek Wąsowski

Dyrektor Biura Konsorcjum Smart Power Grids – Polska.

Realizuje projekty w zakresie inteligentnych sieci elektroenergetycznych (smart grids). Liderem Konsorcjum jest Politechnika Wrocławska. W latach 1996-2005 pracował na stanowiskach kierowniczych w Polkomtelu, Netii, UPC, Onet.pl. Od 2007 związany z rynkiem produktów bezpieczeństwa, początkowo jako Dyrektor Zarządzający Kroll Ontrack, a na-stępnie w ramach własnej działalności konsultingowej.

Absolwent Politechniki Śląskiej, studia podyplomowe ukończył na Uniwersytecie Śląskim. Od 2011 r. na Wydziale Elektrycznym Politechniki Wrocławskiej prowadzi prace naukowo-badawcze związane z cyberbezpieczeństwem sieci energetycznych. Autor szeregu publikacji dotyczących zastosowania metodologii security by-design and by-default w projektach smart grids.
Patryk Wild

Członek Zarządu Dyrektor ds. Inwestycji i Rozwoju, Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne we Wrocławiu
Absolwent wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej, Stypendysta Technische Universitat Berlin, International Visitors Leadership - Programu Departament Stanu USA. Wójt Gminy Stoszowice (2002-2006), członek zarządu Województwa Dolnośląskiego(2006-2008), Koordynator Projektów w spółce Wrocławskie Inwestycje(2008-2009), a od 2009 r. Członek Zarządu Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego we Wrocławiu odpowiedzialny za inwestycje i rozwój. Radny Sejmiku Dolnośląskiego (od 2006).

Na stanowisku Wójta:
Budowa pierwszej w Polsce komunalnej sieci światłowodowej , zapewniający darmowy Internet mieszkańcom i instytucjom.(we współpracy z Cisco Systems) oraz powołanie pierwszego w Polsce Parku Kulturowego w Twierdzy Srebrnogórskiej oraz uzyskanie dla w.w obiektu statusu Pomnika Historii.

W MPK Wrocław:
Nadzór nad realizacją inwestycji spółki w ramach realizacji projektów samorządu Wrocławia i MPK w zakresie zakupu taboru, wdrożenia rozwiązań IT dotyczących nadzoru nad pojazdami i informacji pasażerskiej. Uzyskanie przez MPK Wrocław licencji na Pasażerskie Przewozy Kolejowe celem przyszłego uruchomienia przez Spółkę Kolei Miejskiej. Informatyzacja MPK w tym wdrożenie systemów wspomagających zarządzanie oraz systemów informacji pasażerskiej typu B2C.
Michał Wiśniewski

Senior Application Engineer, REC Global
Od 8 lat w branży M2M. Od 5 lat pomaga integrować moduły bezprzewodowe w komercyjnych projektach. Zaangażowany głównie w tworzenie koncepcji rozwiązań M2M z zastosowaniem Javy, TCP/IP oraz technologii komórkowych.
Dariusz Woźniak

Kierownik Zespołu Wsparcia Sprzedaży w Sektorze Publicznym, Sygnity

W branży teleinformatycznej pracuje od 2001r. W latach 2001-2006 w spółce Emcom (grupa Emax, dzisiaj Sygnity) był Kierownikiem Działu eGovernment. Równolegle w latach 2001-2008 jako Dyrektor Innowacji i Rozwoju oraz Członek Zarządu rozwijał Stowarzyszenie "Miasta w Internecie", koordynując międzynarodowe i krajowe projekty badawczo-rozwojowe dotyczące innowacyjnych rozwiązań dla sektora publicznego. W latach 2008-2011 tworzył spółkę Moonlight Howl - międzynarodowy start-up tworzący oprogramowanie do zarządzania wiedzą. W 20111 roku powrócił do grupy Sygnity na stanowisko Eksperta do Spraw Rozwiązań Biznesowych i Kierownika Projektów (współkierował m.in. projektem e-Podatki dla Ministerstwa Finansów). Od sierpnia 2015r. pełni rolę Kierownika Zespołu Wsparcia Sprzedaży w Sektorze Publicznym Sygnity.

Absolwent wydziału finansów przedsiębiorstw na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz prawa na Uniwersytecie Jagiellońskim. Posiada dyplom studiów podyplomowych z psychologii oraz studiów doktoranckich na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
Marcin Woźny

Dyrektor Departamentu Konsultingu – Lokalna Administracja i eGovernment w Atos Polska (dawniej AMG.net)

W Grupie Bull od 2010 roku, obecnie odpowiedzialny za rozwój usług dedykowanych rozwiązaniom karty miejskiej, implementację i integrację usług dla sektora publicznego, a także budżet i personel oraz rozwój firmy (poszerzanie oferty i pozyskiwanie klientów). Sztandarowe projekty realizowane przez Marcina to rozwiązania karty miejskiej dla Białegostoku, Tarnowa i Poznania. Od 18 lat specjalizuje się w obszarach inżynierii oprogramowania, zarządzania i telekomunikacji oraz bezpieczeństwa elektronicznego.
Rafał Wyderka

Partner Zarządzający, Quality of Things
Rafał Wyderka jest Partnerem Zarządzającym i konsultantem w firmie Quality of Things - butiku doradczym wyspecjalizowanym w zarządzaniu i doradztwie w obszarze sprzedaży, obsługi klienta, określania polityki cenowej, pozyskiwania nowych klientów, marketingu produktów, zarządzania zespołem handlowym. Rafał Wyderka jest menedżerem aktywnie angażującym się w poszukiwanie nowych produktów i rynków, określenia strategii sprzedaży i sposobu osiągnięcia celu biznesowego wykorzystując możliwości technologiczne jakie daje współczesna technologia IoT/M2M oraz Cloud Computing. Posiada ponad 15 letnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą, zarządzaniu projektami oraz w negocjacji kontraktów handlowych o istotnej wartości zdobyte w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej w firmach Deloitte, Oracle, IBM oraz AMG.net.
Marcin Wróblewski

Główny Specjalista w Biurze Infrastruktury Urzędu m.st. Warszawy
Ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja w prawie UE), jak również Szkołę Prawa Angielskiego i Europejskiego oraz Szkołę Prawa Amerykańskiego, a także studia podyplomowe z zakresu energetyki (na Wydziale Inżynierii Produkcji SGGW) oraz ochrony środowiska (na Wydziale Biologii UW).

Marcin Wróblewski jest Głównym Specjalistą w Biurze Infrastruktury Urzędu m.st. Warszawy i członkiem Sekretariatu miejskiego Zespołu ds. Ochrony Klimatu. Cieszy się bogatym doświadczeniem w zakresie współpracy międzynarodowej oraz krajowej na rzecz efektywności energetycznej, energii odnawialnej i walki ze zmianami klimatu. Obejmuje ono m.in. pierwsze projekty mobilności elektrycznej w Warszawie, tworzenie i wdrażanie „Planu działań na rzecz zrównoważonego zużycia energii dla Warszawy w perspektywie do 2020 roku”, projekt OPEN HOUSE nt. oceny budynków pod względem zrównoważenia, projekt CASCADE nt. lokalnego zarządzania energią, czy projekt Cities on Power nt. odnawialnych źródeł energii. Obecnie m.in.: osoba kontaktowa dla Warszawy w zakresie Porozumienia Burmistrzów, kierownik projektu URBAN LEARNING (program Horizon 2020) nt. zintegrowanego planowania energetycznego, członek i koordynator Zespołu Sterującego Klastra "E-Mobil" na rzecz transportu przyjaznego dla środowiska, członek miejskiej grupy roboczej ds. autobusów elektrycznych, członek rady doradczej miast w EERA Joint Programme on Smart Cities, szerpa w ramach prac European Innovation Partnership on Smart Cities and Communities.

Zapraszamy do lektury raportu powstałego po konferencji „Advnced Threat Summit 2014”, w którym znajdziecie Państwo m.in. kilka inspirujących rozmów z naszymi prelegentami keynotes, podsumowanie dyskusji roundtables, fotoreportaż z konferencji. Mam nadzieję, że to będzie dla Państwa interesująca lektura. Kliknij tutaj aby pobrać raport.

Tagi konferencji: operatorów telekomunikacyjnych, usługodawców, integratorów, producentów, administracja publiczna, Perspektywy europejskiego rynku M2M, remote subscription management, residential smart meters, smart grids, subscriber information, trendy rozwojowe rynku M2M, komunikacja M2M, form komunikacji M2M, miasta inteligentne, M2M w Polsce, M2M industry, building energy management systems, horizontal M2M architecture system, interoperability, machine-to-machine, scalability, smart cities, standard based horizontal service platforms, vertical proprietary M2M solutions, Architecture, liczba autonomicznych urządzeń podłączonych do sieci , segment inteligentny, IoT, machine to machine, internet rzeczy, inteligentne urządzenia, bezpieczeństwo ekosystemu informatycznego, Buildings, Data models, Semantics, M2M traffic, QoS, bandwidth sharing, distributed congestion control algorithm, heterogeneous M2M application, heterogeneous throughput demand, machine-to-machine communication, proportional additive increase, traffic flow, transmission rate allocation, bandwidth allocation, quality of service, telecommunication congestion control, telecommunication traffic, Telecommunication standards, building management systems, energy management systems, 4G cellular network, 4G cellular wireless networks, 4th Generation wireless networks, EPC, Evolved Packet Core, M2M terminals, Over-The-Air subscription activation, Smart City, UICC, USIM application, Universal Integrated Circuit Card, Universal Subscriber Identity Module, efficient energy management, large-scale urban sensing, machine to machine communication, modele biznesowe, inteligentych miast i e-zdrowia, ośrodki miejskie, komunikacji maszynowej, B2B2C, Internet congestion control algorithm, Additives, Algorithm design and analysis, Bandwidth, Maintenance engineering, Resource management, Throughput, wartość rynku internetu rzeczy

Zobacz nasze konferencje: www.atsummit.pl | www.petent20.pl | www.cybergov.pl